+380660164044   
+380960666575     м.Запоріжжя
0
Кошик
У вашому кошику немає товарів.
 

Ремонт сколів та тріщін на склі. Запоріжжя Ми виконуємо якісний ремонт тріщин та сколів на лобовому склі та іншій оптиці шляхом заповнення пошкодження спеціальним полімерним матеріалом. Фотополімер має дуже схожий коефіцієнт заломлення світла, що і скло, а також високий рівнень адгезії. Завдяки цьому, міцність та прозорість скла, після відновлення, досягає до 95%.

Для ремонту лобового автоскла не потрібно його демонтувати, а сама робота займає по часу - 30...120 хв.

Вартість робіт:
Ремонт сколу від 350 грн.
Лінійна тріщина
*мін. ремонт тріщини
20 грн./див.
*300 грн
Зупинення тріщини  200 грн. 

На «свіжі» сколи дається гарантійне зобов'язання.

Наша адреса:

  • вул. Антенна 11,  м.Запоріжжя  (в районі м.ДАІ).
  • +380660164044  +380960666575
  • (з питань ремонту скла, бажано попередньо дзвонити)

 ІНСТРУКЦІЯ ВОДІЮ:

Заклейка скола скотчем1. Якщо у вас з'явилася тріщина чи скол на лобовому склі, ЯКОМОГА ШВИДШЕ заклейте їх скотчем. Тільки, між тріщиною та скотчем, ОБОВ'ЯЗКОВО підкладіть папір, або щось інше. Це дозволить запобігти потраплянню в пошкодження бруду, вологи та клею від скотчу, а також, допоможе зробити ремонт вашого скла якісним та довговічним.

2. Щоб запобігти подальшому росту тріщини, не спрямовуйте потік гарячого повітря на обдув лобового скла в холодний період. Всім відомо, скло дуже чутливе до різкого перепаду температури, особливо пошкоджене. Влітку, аналогічно, не зловживайте кондиціонером.

3. Не мийте та не протирайте пошкоджену ділянку скла.

4. Намагайтеся їздити по рівним дорогам без ям. Не виїжджайте на бордюри, це може призвести до перекосу кузова та виникненню напруги у склі.

5. Якнайшвидше зверніться до майстра.

P.S.: Сколи підлягають ремонту практично будь-якої давності, тріщини лише "свіжі" та чисті. Тому, не варто затягувати з їх ремонтом.

КОРОТКО ПРО РЕМОНТ СКОЛІВ ТА ТРІЩИН НА ЛОБОВОМУ СКЛІ

Пошкодження на лобовому склі бувають, в основному, двох типів: СКОЛИ та ТРІЩИНИ (останні, як правило, наслідок перших).

СКОЛИ на лобовому склі, найчастіше, утворюються в результаті влучання каменя або шипа. Бувають декількох видів. В основному це круглі (їх ще називають "Биче око") і з променями ("Зірка").

Skol kruglyi "Круглі" — більш безпечні, оскільки ушкодження у вигляді конуса без зон напруженості.

 

Skol zvezda"Зірка" — менш приємне пошкодження, особливо в питанні надійності. Має промені, які, дуже швидко, можуть перетворитися на повноцінні тріщини.

ТРІЩИНА, всі ми їх бачили, у 99% випадках, утворюється (виростає) від сколу під дією температурних режимів чи деформації кузова. Одним із прикладів такого пошкодження може бути лобове скло, яке тріскалося під час миття прохолодною водою спекотним літом. Від різкого перепаду температури може тріснути, навіть, цілком ціле лобове скло.

NapryajeniyaЯкщо на лобовому склі з'явився невеликий скол, всього за кілька сантиметрів від краю скла, протягом місяця, ви гарантовано отримаєте більш суттєву тріщину. Це пояснюється тим, що на вклеєному склі, при їзді, найбільша напруга виникає по периметру скла.

Якщо лобове скло вашого авто отримало подібне пошкодження, не варто завчасно засмучуватися. Такі тріщини чи сколи легко підлягають ремонту, головне якнайшвидше звернутися до майстра. Якщо в тріщину не потрапив бруд чи пил, то місце пошкодження буде менш помітно, а ремонт більш надійним.

Механізм ремонту сколів: за допомогою спеціального інжектора, під тиском,  скол заповнюють спеціальним полімером через просвердлений отвір. Переконавшись у відсутності повітря у пошкодженні, фотополімер піддають впливу ультрафіолетових променів. Відбувається, так зване, сушіння полімеру та повна його адгезія зі склом. Залишки затверділого полімеру счищають, а місце свердління полірується.

Механізм ремонту тріщин трохи технологічно відрізняється від процесу ремонту сколів. Спочатку майстер визначає кінець тріщини та свердлить його для зняття напруги. Після цього, в саму тріщину, як і у випадку зі сколом, також, закачується полімер, а потім йде його фотополімеризація під ультрафіолетом. Залишки затвердівшого клею зрізають лезом, точка свердління полірується.

Технологія, за якою проводиться ремонт лобового скла, з успіхом використовується вже понад 40 років. До того ж, у фінансовому плані, відремонтувати пошкоджене скло набагато вигідніше, ніж купити нове.

Ілюстрація ремонту сколів та тріщин:

Remont skolaRemont treschiny